2011. augusztus 10., szerda

Skála Kópé

Valamikor régen a 70-es, 80-as években, egy-egy ünnep előtt, sokszor voltunk Szlovákiából Magyarországon nagy bevásárlásokat csinálni. Akkor még megérte külön ezért elmenni.

Így jutottunk el a Skála áruházba is. Ki ne emlékezne még az első magyar plázákra, a Skála Coop áruházakra.
A TV-ből láttuk-hallotuk minden nap a reklámokat, de saját szemmel látni, egyszerűen lenyűgöző volt számunkra akkor. Abban az időben másképpen fogtuk fel a reklámokat is.

Nincs olyan ember, akit ne befolyásolnának a reklámok. A befogadás már akkor elkezdődik, mielőtt azt észre vennénk. Mikor ott jártunk és a Skála Kópé ott ült a polcon, muszáj volt megvenni és attól kezdve a lányaim kedvence lett. Közben énekelték a reklámszöveget:

Én vagyok a Skála Kópé, reklámom a Skála Kópé, szívem mindig a vásárlóké!

Csak mosolyogtam rajtuk.



Egy-két reklámszlogenre emlékszem:

"Én vagyok a Skála Kópé, reklámom a Skála Coop-é, szívem mindig a vásárlóké."

"Megjön a kedve, ha vár a keddre,
Mert minden kedden más és más,
Kedvezménnyel kedveskedik minden Skála áruház."

"BEMEGYEK, KIJÖVÖK,
DE MILYEN jóóól KIJÖVÖK,
HA BEMEGYEK."


Egy-két videót is kerestem a kedvenc Kópénktól:








Tetszik